דירת 5 חדרים – בבת ים חזרה >>
Generated Color shades

תכנון, שיפוץ ועיצוב דירת שתי קומות , שינוי והגדלת חללים, שיפוץ מדרגות, סלון ומטבח, שינוי חדרי אמבטיה, עיצוב חדר עבודה , עיצוב פרגולה על הגג.

כ- 200 מ"ר

המטבח והדברים הקטנים שמוסיפים הרבה

מדרגות לקומה השניה המתכת נצבעה וחופתה במדרכי עץ

סלון וחדרי השירותים

חדר עבודה

לחץ כאן ליצירת קטלוג עבור העסק שלך
אודות העסק
מעוניינים בקטלוג גם לעסק שלכם?
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
אודות העסק

בוגרת המגמה לעיצוב ואדריכלות פנים בית ספר דיפלומה,

לימודי תעודה והסמכה האוניברסיטה הפתוחה לימודי חוץ,

בין השנים 2012- 2009.

בעלת ניסיון מקצועי של שנים בתכנון פנים, עיצוב ושיפוץ סביבות למידה, שיפוצי עומק של בתי ספר, חדרי מורים, ספריות, חדרי טיפול, חדרי אומנות, משרדים והנהלה במוסדות חינוך.

מתמקדת בתכנון ,עיצוב ,ניהול וליווי פרויקטים, במיוחד של שיפוצי עומק וחלוקת חלל

במוסדות חינוך, בעלת ניסיון מצטבר בשיפוצי עומק ועיצוב סביבות למידה ייעודיות

וייחודיות בבתי ספר ברשויות מקומיות.

בפרויקטים שתכננתי וניהלתי התמחיתי בכל שלבי התכנון האדריכלי:

משלב בירור ומיפוי הצרכים של הלקוח, דרך זיהוי הבעיות החסמים והמגבלות התכנוניות עד להגעה למטרה שהיא מקסום הפוטנציאל של הפרויקט.

אני בעלת מיומנויות מקצועיות בכל שלבי התכנון הנדרשים :

ליווי ובניית פרוגרמה, הכנת חלופות המציגות תכנון עקרוני ע"פ דרישות עם חלוקה פנימית ומיקום מערך ריהוט, הצגת תוצר סופי של סט תכניות עבודה ייעודיות,

תכנון פרטים ובחירת חומרים כגון ריצוף ,חיפוי, בחירת ציוד וריהוט, גופי תאורה וחומרי גמר.

בעלת ניסיון מצטבר בתיאום תכניות בין כלל היועצים המיועדים לפרויקט כולל ליווי ומפגשים בין כל הגורמים הרלוונטיים בשטח ופועלת לסנכרון מלא בין כלל הגורמים העירוניים וצוות החינוך.

כחלק מהמחויבות המקצועית שלי אני מקצה תשומת לב מרבית לתהליך במהלך ביצוע העבודה.

אני מאמין מקצועי –

אני מאמינה בחשיבות העיצוב כגורם מחולל שינוי באקלים התרבותי והחברתי של בית הספר.

סביבת לימודים מתוכננת, מעוצבת, פונקציונלית ואסתטית מאפשרת למידה משמעותית, משפרת את איכות הלמידה, תורמת לשיפור משמעותי בהישגי התלמידים ופועלת לקידום המטרות של הצוות החינוכי.

התכנון נעשה בהלימה לחזון ולתפיסה הפדגוגית המובילים את בית הספר תוך התייחסות לצרכים הייחודיים של המוסד ובהתאם לתקציב נתון.

שלבי העבודה-

חקר:  

בשלב הראשון נערך חקר מעמיק של לימוד הצרכים לצד בחינת התנועה וההתנהלות של התלמידים במרחב ובחלל הבית ספרי תוך קיום דיאלוג עם הצוות החינוכי .

בשלב השני יצירת קונספט עיצובי בהלימה למרכיבי החזון, הסביבה הצרכים והתקציב.

בשלב השלישי תרגום הצרכים לפתרונות עיצוביים פונקציונליים .

כיצד נעשה התכנון? 

מטרתי לחסוך למזמין עלויות לצד עבודה מקצועית ברמה ובאיכות טובה, לכן מעבר לתכנון העיצוב של החלל אני פועלת במידת הצורך להשגת אישורים נדרשים, יועצים מקצועיים, חומרי גלם מומלצים וזאת על פי תווי התקן המאושרים.

המחשה – תכנון תלת ממדי / הדמיה לתכנון המתגבש.

אזורי תכנון:

מרחב למידה :

כיתה / חדר מ.ל.א / חדר טיפולי / ספריה, כל חלל מתוכנן בהתאם לצרכים, מואר, נעים, פתוח ומאפשר צורות ישיבה שונים ומגוונים.

מסדרונות :

אזורי משחק ועניין, תאורה מלאכותית וטבעית, אזורי ישיבה, צבעוניות, לוחות השראה, לוחות לימוד, משחקי קיר.

חדר מורים :

תכנון ועיצוב חלל רב תכליתי מזמין, נעים ונוח באמצעות חלוקה לאזורי פעילות פונקציונליים.

עיצוב החלל עם מגוון פינות ישיבה לעבודה, כגון עבודה עם מחשב,  מפגש אחד על אחד פרטני עם תלמיד, שיתוף בין עמיתים,  מנוחה וטעינת מצברים.

תכנון ועיצוב מטבח / פינת מטבחון מאובזר נגיש והולם את צרכי המורים לאפשר הרגשה חמה ונעימה כמו בבית.

פינת עבודה, ספריה פדגוגית, לימוד, סידור ניירת, לוקרים לאחסון.

תשומת לב מיוחדת לאביזרים מפנקים כמו צבע, תאורה, גופי תאורה, ריהוט ומקומות אחסון.

חדרי הנהלה ומזכירות :

עמדות עבודה נוחות המשלבות את כל הפונקציונליות הנדרשת לעבודה ואזורי אחסון בהתאמה.